Jag rekommenderar:
- Social Media ROI and when it makes sense – En riktigt bra artikel som tar upp skillnaden mellan Return of Investment och Consuption of Media. Är inte riktigt överens på vissa delar,men i huvudsak ett bra inlägg i den just nu aktuella debatten om ROI och mätbarhet i realtidswebben.
- Ett år med The Brand-Man och en höst med twitternytta – Micco samlar ihop de smartaste profilerna på Twitter och låter de få ge sin syn på Twittwr nu och för 2010.
- De 10 vanligaste misstagen företag gör i sociala medier | Springtime.nu – Det är tyvärr allt för lätt för många företag att göra "enkla" fel. En hel del misstag har gjorts, och självklart kan vi lära från dem.
- All bra reklam bygger på en bra idé – Ganska enkelt faktiskt, eller?
- Google har blivit personligt – alldeles otroligt personligt – Är det så att vi nu ser början på en ny era och en ny kategori konsulttjänster i Google analytiker?
Lämna ett svar