Hur påverkbar är du?

Är detta Reklam 2.0? Om nu makten förflyttas till konsumenten hur kan man då påverka? Går det att påverka utan synas? Kolla på denna filmen, det är nästan lite läskigt.
Framför allt hur de 2 reklamkillarna agerar i slutet…

Publicerat av

Publicerat i

Märkt med

4 svar till ”Hur påverkbar är du?”

  1. Profilbild för Reklamombudsmannen
    Reklamombudsmannen

    Spännande, fascinerande, skrämmande? Jag vet inte med vilket ord jag ska beskriva detta. Jag blir både intresserad, skrämd och nyfiken på samma gång.

    Ett otroligt intressant klipp.

  2. Profilbild för Reklamombudsmannen
    Reklamombudsmannen

    Spännande, fascinerande, skrämmande? Jag vet inte med vilket ord jag ska beskriva detta. Jag blir både intresserad, skrämd och nyfiken på samma gång.Ett otroligt intressant klipp.

  3. Profilbild för Anonymous
    Anonymous

    Det visar på att man behöver inte 30 sekunder på sig för att föra fram ett budskap. Det räcker med tiondelar av en sekund…

  4. Profilbild för Anonymous
    Anonymous

    Det visar på att man behöver inte 30 sekunder på sig för att föra fram ett budskap. Det räcker med tiondelar av en sekund…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.