Från exponering till engagemang med Reklam 2.0

Mattias Östmar (PRfekt) blev i förra veckan intervjuad om strategisk komunikation. I intervjun pratar Mattias om: Vad är psykografi och varför är det bra? Han berättar också om den stora utmaningen framöver att sluta tänka exponering utan engagemang.

Se hela intervjun här:

Andra bloggar om: , ,

Blogged with Flock

Publicerat av

Publicerat i

Märkt med

4 svar till ”Från exponering till engagemang med Reklam 2.0”

  1. Profilbild för new thinking
    new thinking

    Intressant, kan de stora reklambyråerna ha halkat efter inom detta område?

  2. Profilbild för new thinking
    new thinking

    Intressant, kan de stora reklambyråerna ha halkat efter inom detta område?

  3. Profilbild för Leif Kajrup
    Leif Kajrup

    Jag är fullständigt övertygad (ni får jag väl hela yrkeskåren efter mig) att de stora reklambyråerna helt har halkat efter. PR-byråerna är mer uppdaterade tror jag, men framför allt de nya, innovativa och nytänkade företagen ligger i framkant.

  4. Profilbild för Leif Kajrup
    Leif Kajrup

    Jag är fullständigt övertygad (ni får jag väl hela yrkeskåren efter mig) att de stora reklambyråerna helt har halkat efter. PR-byråerna är mer uppdaterade tror jag, men framför allt de nya, innovativa och nytänkade företagen ligger i framkant.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.