Varför blogga om Reklam 2.0?

Det började med att jag läste ett inlägg på text.nu av Jack Hansen. Reklam 2.0: Kunderna sköter marknadsföringen
Filmen som visas på denna blogg som jag även har lagt upp här är en klockren beskrivning av vad jag menar med Reklam 2.0.

Hur mycket är inte den filmen värd?

Blogged with Flock

Det var efter att jag såg och läste detta som jag gick igång och tänkte igenom… Men visst är det så…? Och i och med utvecklingen av webb 2.0 så möts dessa kulturer och beteenden i het smältdeg som så småningom blir reklam 2.0 – det nya sättet att få lov att påverka konsumenten på konsumentens villkor.

Publicerat av

Publicerat i

Märkt med

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.