Ta kontroll över ditt varumärke
15 december 2009, 8.30 – 15.00 på Minc i Malmö
När vi kommunicerar idag gör vi det allt mer digitalt. 62% av den svenska befolkningen använder internet dagligen.
(”Källa: World Internet Institute, Svenskarna och Internet 2009”).
Men har vi verkligen koll på vem vi kommunicerar med? Och om den konversationen är ärlig, trovärdig och öppen? Varför väljer vi att vara mer aktiva på nätet och med vem?
Men framförallt, hur kan jag som företag utnyttja den ökade digitala närvaron?
Under en hel dag kommer vi att upplysa och inspirera till hur ni som företagare kan vara med och påverka konversationen på nätet och får ert varumärke att växa. Vi berättar om hur vi kan definierar och hitta din drömkund, hur du ska attrahera dem och och hur du kan anlysera vad som sägs om ditt företag eller varumärke. Och det mesta dessutom i realtid.
Vi kommer att inspirera er och visa att det är möjligt att åter igen ta kontroll över sitt eget varumärke.
Talare
Leif Kajrup | Rickard Hansson | Mattias Östmar | Mattias Tyrberg | Anton Johansson |
Program
Här hittar du hela programmet för Reklajm 2009.
Pris
495 kr exkl. moms
Anmäl dig här senast den 7:e december
Välkomna till en inspirerande dag!
/Leif Kajrup (liffeman)
Reklajm 2009 arrangeras av Kajrup communication tillsammans med Incentive
i samarbete med Minc, Kullander, Saplo, Twingly och Tryckfolket
Lämna ett svar