Sitter just nu på bussen in till Malmö, där jag ska möta upp med Thomas (Mamilldo) för vidare färd mot Stockholm med natt-tåg. Jag ser verkligen fram emot morgondagens Disruptive Media konferens och har höga förväntningar på att det ska vara lärorikt och givande. Men något annat kan man väl inte vänta sig av ett arrangemang av Annika Lidne. Förra årets evenemang kunde jag tyvärr bara följa via Bambuser, men i år kommer jag att vara på plats IRL, och speciellt spännande tycker jag att det ska bli att lyssna på Niclas Strand (deeped) och Brit och deras erfarenheter från E.on heroes. Det framför allt för att deras erfarenhet mycket väl kan visa sig vara ”vardagsmat” framöver. Med det menar jag både projektet som sådant med ”employee branding” och konstellationen med det nära samarbetet mellan reklam- och PR-byrå. Jag är övertygad om att vi branschen måste bli betydligt mer prestigelösa och öppna upp går denna typen av samarbete. Kanske nätverkande specialister (noder) blir morgondagens framgångsrika företag. Jag tror det, vad tror du?

Denna post har skrivits av mig på bussen med min iPhone, så snälla ha överseende för saknade länkar och eventuella stavfel.